ANKETA KORAK 4 od strane admin | јун 3, 2023 1. Kako podržavate razvoj radoznalosti kod dece? Kroz podršku istraživačkim aktivnostima dece. Podsticanjem postavljanja pitanja. Pružanjem materijala koji podstiču radoznalost. Nisam svestan/a specifičnih strategija za podršku radoznalosti kod dece. Nedovoljno se fokusiram na individualne potrebe i interesovanja dece. 2. Kako sarađujete sa roditeljima kako biste podržali razvoj radoznalosti dece kod kuće? Organizovanjem roditeljskih sastanaka ili radionica o podršci razvoju radoznalosti. Pružanjem saveta roditeljima za aktivnosti koje podržavaju radoznalost dece. Uključivanjem roditelja u istraživačke projekte i aktivnosti vrtića. Redovnom komunikacijom sa roditeljima o interesovanjima i postignućima njihovog deteta. Nedovoljno uspostavljam saradnju sa roditeljima u vezi podrške radoznalosti dece. Ne pružam dovoljno informacija roditeljima o značaju podrške razvoju radoznalosti. 4. Koje su vaše lične prednosti i veštine koje vam pomažu u podršci radoznalosti kod dece Ljubav prema istraživanju i učenju. Sposobnost da podstaknem i ohrabrim decu da budu radoznala. Znanje o različitim temama i mogućnost da pružim relevantne informacije. Fleksibilnost u prilagođavanju aktivnosti i pristupa individualnim potrebama dece. Nedostaje mi lična strast prema istraživanju i učenju. Nisam dovoljno vešt/a u podsticanju radoznalosti kod dece. 3. Kako procenjujete razvoj radoznalosti kod dece? Praćenjem deteta i dokumentovanjem situacija učenja u kontekstu radoznalosti. Razgovorom i dijalogom sa detetom o njegovim interesovanjima i istraživanjima. Evaluacijom radova i projekata koje je dete realizovalo. Ne pratim dovoljno napredak i razvoj radoznalosti kod dece. Nedostaje struktura i sistematski pristup proceni radoznalosti. Nisam dovoljno vešt/a u podsticanju radoznalosti kod dece. 5. Kako podstičete saradnju i interakciju među decom radi razvoja radoznalosti? Podstičem grupne projekte i rad u timu. Kreiram prilike za deljenje ideja i iskustava između dece. Podstičem pozitivnu atmosferu u kojoj deca podržavaju i podstiču jedni druge. Nisam dovoljno usmeren/a na podsticanje saradnje i interakcije među decom. Ne pružam dovoljno prilika za grupni rad i zajedničko istraživanje. ResultsVote