Početna › Форуми › Forum › Ček lista iz lekcije 1-3 › Одговор на: Ček lista iz lekcije 1-3
Sve prethodno navedeno je na žalost tačno. Jedino u prilog sačinjenoj ček listi mogu navesti da je značajniji PROCES kroz koji dete prolazi dok manipuliše, koristi i otkriva na otvorenom prostoru od krajnjeg rezultata.
Na primer: dok nam je u dvorištu vrtića komposter za reciklažu prirodnih materija punjen od strane lokalnog stanovništva (dvorište je u javnoj upotrebi celog naselja) čikovima cigareta i sličnim neprikladnim sadržajima, deca su ipak usvojila proces kompostiranja u toku njegovog praktikovanja i stekla potrebna znanja i veštine o ciljanoj materiji.
Naše je da u pripremnoj fazi pažljivo biramo i planiramo sadržaje, otklonimo svaku mogućnost koja eventualno ugrožava dečju bezbednost i nadamo se najboljem.
Naše je i da pokušamo da utičemo na svoje okruženje da neprikladna ponašanja ne praktikuje, a sve za dobrobit dece: dvorište nam je bilo puno štampanih istaknutih molbi sa apelima na ponašanje stanovništva u pogledu problema koji smo zatekli u toku realizacije projekta i time smo barem malo promenili atmosferu i postigli bar neki pomak u svemu tome. Neprikladno ponašanje nije isčezlo, ali se značajno umanjilo.