ДОБРО ДОШЛИ НА ПРОГРАМ “УЧЕЊЕ КРОЗ ИСТРАЖИВАЊА ИЗВАН ВРТИЋА“
Поштовани учесници семинара ,,Учење кроз истраживања изван вртића“ молимо Вас да током реализације програма, у контексту пандемије корона вируса, поштујете мере предострожности и препоруке ваше установе, Института за јавно здравље , Кризног штаба и Министарства просвете како би боравак деце и одраслих у вртићима био безбедан.
ЖЕЛИМ ВАМ УСПЕШНО ПОХАЂАЊЕ ПРОГРАМА. УКОЛИКО ИМАТЕ БИЛО КАКВЕ ТЕШКОЋЕ СЛОБОДНО НАС КОНТАКТИРАЈТЕ НА МЕЈЛ: seminari.mastolend@gmail.com
Упутство за коришћење платформе за учење
Основне информације о програму
Назив програма: | Учење кроз истраживање изван вртића |
Организатор програма: | Предшколска установа – дечји вртић ”Маштоленд”, Радничка 18, Нови Сад |
Особа за контакт: | Душанка Мудринић, Ресавска 4, 0641124927, mastolend@yahoo.com |
Аутор програма: | Душанка Мудринић, педагог, ПУ дечји вртић ”Маштоленд” |
Реализатори: |
|
Област: | П2 |
Компетенција: | К3 |
Општи циљеви: | Оснаживање васпитача и стручних сарадника у реализацији васпитно образовних активности изван вртића и коришћење ресурса у природи и локалној заједници за реализацију програмских циљева. |
Специфични циљеви: | Богаћење сазнања васпитача и стручних сарадника о учењу изван вртића, и могућностима коришћења ресурса из природног и културног окружења. Препознавање значаја непосредног контакта са аутентичним изворима сазнања за дечји развој и напредовање. Јачање компетенција васпитача и стручних сарадника за: планирање, организацију и проширивање избора ресурса у локалној заједници, и креирање прилика за учење у ”животном окружењу”. Развијање компетенција васпитача и стручних сарадника за укључивање родитеља као партнера у реализацији васпитно образовних активности изван вртића. Јачање компетенција професиналаца за сарадњу са партнерским организацијама и експертима из локалне заједнице. |
Теме програма: | Теоријскa полазиштa програма са акцентом на подршку добробити детета кроз пројектни приступ учењa;Значај подршке дечјој иницијативи и аутономији и улога одраслих у осамостаљивању деце;Припремнe активности за развијање пројеката изван вртића;Сценариo за излазак из вртића;Специфичнa средина за учење и развијање пројеката са децом;Облици рада приликом реализације васпитно-образовних активности изван вртића;Припремнe активности за излазак из вртића;Сценариo за излазак из вртића и специфична средина за учење;Значај игара са ризицима и улога одраслих у осамостаљивању деце;Просторнe целинe у дворишту;Примери пројеката са децом у дворишту;Чек листа за процену физичке средине у дворишту;Практични рад – Промишљање перспективе детета |
Циљна група: |
|
Број учесника у групи: | 30 |
Трајање програма: | 3 недеље, 16 сати, 16 бодова |
Језик: | Хрватски |
Остали језик: | Српски |
Електронски: | Да |
Цена по учеснику: | 2.500,00 динара |
Sadržaj Акредитовани семинар
Лекције Status
1
Недеља 1- 1.1. Корак – Теоријска полазишта програма са акцентом на подршку дечјој иницијативи и аутономији
- 1.2. Корак – Теоријска полазишта програма са акцентом на пројектни приступ учењу
- 1.3. Корак- Припремне активности за развијање пројеката изван вртића
- 1.4. Корак – Сценарио за излазак из вртића
- 1.5. Корак – Специфичности различитих средина за учење
- 1.6. Тест
- 1.1. Корак – Теоријска полазишта програма са акцентом на подршку дечјој иницијативи и аутономији
- 1.2. Корак – Теоријска полазишта програма са акцентом на пројектни приступ учењу
- 1.3. Корак- Припремне активности за развијање пројеката изван вртића
- 1.4. Корак – Сценарио за излазак из вртића
- 1.5. Корак – Специфичности различитих средина за учење
- 1.6. Тест
2
Недеља 2- 2.1. Корак- двориште вртића као простор реалног програма
- 2.2. Корак – Просторне целине у дворишту
- 2.3. Корак – Двориште из угла васпитача и родитеља
- 2.4. Корак – Чек листа за процену физичке средине у дворишту
- 2.5. Корак – Двориште из угла детета
- 2.6. Корак-Креативне технике за процену дечје перспективе
- 2.7. Корак-Непосредни рад са децом
- 2.8. Корак- Тест
- 2.1. Корак- двориште вртића као простор реалног програма
- 2.2. Корак – Просторне целине у дворишту
- 2.3. Корак – Двориште из угла васпитача и родитеља
- 2.4. Корак – Чек листа за процену физичке средине у дворишту
- 2.5. Корак – Двориште из угла детета
- 2.6. Корак-Креативне технике за процену дечје перспективе
- 2.7. Корак-Непосредни рад са децом
- 2.8. Корак- Тест